Minä

Kuka minä olen?

Olen yrittäjä, vaimo ja kahden pienen lapsen äiti, joka pyrkii rakentamaan uraa sekä äitinä että yrittäjänä. Minulla on vahva tausta hevosharrastuksessa, ja olen omistanut hevosia vuodesta 2003 lähtien. Alun perin keskityin ratsastukseen, mutta kiinnostus raviurheilun maailmaan heräsi, kun hankin ensimmäisen hevosen ja tammalla teetätettiin varsoja.

Koulutukseltani olen alun perin parturi-kampaaja ja keskityn nykyään pääasiassa perushiuksenleikkauksiin/tasausleikkauksiin. Allergisoin hieman hiusväreille, joten olen ulkoistanut nämä tehtävät muille.

Opiskelin oppisopimuksella hevosten hoitajaksi, erityisesti ravihevosten hoitoon suuntautuen. Kiinnostukseni eläinten hyvinvointiin kasvoi, ja opiskelin samanaikaisesti ravivalmentajan ammattitutkinnon ja hevoshierojan tutkinnon, joista valmistuin vuonna 2014.

Valmistumiseni jälkeen perustin yrityksen 1.10.2014. Olen myös jatkokouluttautunut hevosten hoidon alalla fasciakäsittelyihin, laserhoitoihin ja huippukylmähoitoihin.

Tein useamman vuoden pelkästään hevosten parissa töitä, mutta etenkin ratsujen osalta myös ratsastajan lihaskunto vaikutti hevoseen suuresti, alkoi kiinnostus heräämään ihmisten hyvinvointiin. Venytin opiskeluun lähtöä hetken aikaa kun perhearjessa ei meinannut löytyä sopivaa rakoa, kunnes toisen lapsen syntymän jälkeen äitiyslomalla päätin aloittaa opiskelut. Rankkaakin rankempi talvi oli edessä kahden pienen lapsen ja opiskelun kanssa, mutta kyllä se kannattikin!

Valmistuin Koulutetuksi hierojaksi syyskuussa 2021. Palveluvalikoimaani kuuluvat nyt myös hierojan tarjoamat hyvinvointipalvelut.
Olen myös kouluttautunut antamaan akupunktiohoitoja länsimaisen lääketieteen pohjalta ja käynyt koulutuksia manuaaliseen terapiaan. Jatkuva kouluttautuminen ja itseni kehittäminen ovat minulle tärkeitä asioita.

Tmi Hepaka/Koulutettu hieroja ElinaS
Pulmutie 8, 45610 Koria